Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ
Bezpieczne zakupy
  • Dostępne formy płatności: płatność przy odbiorze, przelew na konto
  • Szyfrowane dane i transakcje
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancje i reklamacje

Gwarancja i serwis

1. Czas trwania gwarancji wynosi 12 (dwanaście) miesięcy od daty sprzedaży urządzeń (umieszczonej na fakturze).
2. Jakiekolwiek roszczenia gwarancyjne mogą dotyczyć tylko wad wynikłych z winy producenta. Nie mogą więc być naprawiane w ramach gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku złej eksploatacji lub nie właściwego doboru pompy.
3. W każdym przypadku producent jest upoważniony do wydania orzeczenia w sprawie dotyczącej sposobu przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej: wymiany uszkodzonej części lub całego urządzenia.
4. Jakiekolwiek uszkodzenie bądź usterka powinna zostać zgłoszona bezzwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 (siedmiu) dni od jej wystąpienia.
5. Podstawowym warunkiem przystąpienia do naprawy gwarancyjnej jest potwierdzenie, iż urządzenia były zainstalowane i użytkowane zgodnie z Instrukcją obsługi i uruchomienia.
6. Jakiekolwiek reklamacje poza rzeczywistym uszkodzeniem/usterką urządzenia w szczególności straty wynikające z uszkodzenia nie mogą stanowić podstaw do dodatkowych roszczeń.
7. Z zakresu gwarancji wyłączone są takie materiały jak:
  1. membrana
  2. kule zaworowe
  3. gniazda zaworowe
  4. koszyki zaworowe
  5. o-ringi zaworowe
8. Określony w pkcie 1 czas gwarancji nie może być przedłużony z powodu przeprowadzenia w międzyczasie naprawy lub wymiany gwarancyjnej.
9. Pompa odsyłana do naprawy zarówno gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej powinna być dostarczona do serwisu z oczyszczoną obudową, przepłukaną głowicą oraz spuszczonym olejem. W przypadku niespełnienia tych warunków Sprzedający zastrzega sobie możliwość odesłania pompy bez dokonania naprawy.
10. Zaleca się dokonanie przeglądu pogwarancyjnego po upływie 12 miesięcy od daty uruchomienia instalacji.
W tym celu prosimy o kontakt z jednym z naszych punktów serwisowych.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 730 69 68 69.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji: 
    1.  usuniemy usterkę, jeżeli usterki nie da się usunąć prześlemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na koszt odbiorcy reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@pompyiarmatura.pl lub telefonicznie: +48 730 69 68 69. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl